Zwroty
Jeśli z jakichkolwiek przyczyn chciałbyś/chciałabyś zwrócić zamówiony towar, możesz to zrobić bez podania przyczyny z zachowaniem poniższych terminów:
Zakup detaliczny (paragon)
Czas zwrotu to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po otrzymaniu towaru i dopełnieniu przez Ciebie wszystkich formalności wpłaconą kwotę zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.
Zakup na firmę (faktura)
Od momentu otrzymania przesyłki na zwrócenie produktów masz 30 dni. W ciągu 14 dni otrzymasz od nas korektę faktury. Czas zwrotu należności wynosi 30 dni od momentu potwierdzenia przez Ciebie korekty faktury.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy nadać przesyłkę na adres FARGO Sp. z o.o., ul. Głowackiego 23, 32-300 Olkusz. W przesyłce muszą się znaleźć:
- towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, nie noszący śladów użytkowania
- pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu (do pobrania tutaj)
- dokument zakupu (np. paragon z kasy fiskalnej lub faktura) - dołączony jest do KAŻDEJ przesyłki, w kopercie.
Koszty bezpośrednie zwrotu (np. koszty opakowania, opłatę wysyłki) ponosi konsument (kupujący).
W sprawach dotyczących zwrotów prosimy o kontakt wyłącznie za pośrednictwem poczty e-mail z adresem: reklamacje@odziezdlamedyka.pl
Wiadomości dotyczące zwrotów wysyłane na inne skrzynki mailowe mogą zostać pominięte.
Każda paczka ze zwrotem towaru, która trafia do Sprzedawcy, sprawdzana jest pod kątem poprawności dokumentów oraz stanu odesłanych towarów (prosimy o solidne zapakowanie przesyłki).
Klient nie może ubiegać się o zwrot wyższego kosztu za transport, niż najtańszy z proponowanych przez Sprzedawcę.
Sprzedawca nie przyjmuje paczek pobraniowych.
Reklamacje
Wszystkie towary zakupione w sklepie OdziezDlaMedyka.pl objęte są ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
W razie wykrycia jakiejkolwiek wady lub też innego rodzaju niezgodności z zawartą umową prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i nadanie przesyłki na adres FARGO Sp. z o.o., ul. Głowackiego 23, 32-300 Olkusz.
W przesyłce muszą się znaleźć:
- towar w stanie umożliwiającym jego oględziny (niezabrudzony, nieuszkodzony)
- formularz reklamacyjny wraz z podpisem (do pobrania tutaj)
- dokument zakupu (np. paragon z kasy fiskalnej) - dołączony jest do KAŻDEJ przesyłki, w kopercie.